Anket Screaming Frog için ne yapıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 4
Screaming Frog için ne yapıyorsunuz?
Para ile satın alıyorum
%0 (0 Oy)
Artık kullanmıyorum
%50,00 (2 Oy)
Eski sürümü kullanıyorum
%25,00 (1 Oy)
Claude a yaptırdım
%25,00 (1 Oy)
  • 03-06-2026, 02:33:36
    #1
    Artık Screaming Frog kullanan var mı? Eskiden yapay zeka yokken ücretsiz kullanabiliyorduk hemde son sürümü. Şİmdi ise eski modeli ancak para ile alabiliyoruz. Ama işin aslı artık ona gerek kalmadı. Claude yapay zekası ile her kes kendi screaming Frog unu yapıyor. Hemde 1 prompt bile yeter
  • 03-06-2026, 02:35:37
    #2
    Rakipsiz
    Doğru eskiden tek tek Screaming Frog daki hataları tespit ediyorduk vay be
  • 03-06-2026, 02:35:42
    #3
    Claude 6.25X Sağlayıcı
    https://claude-seo.md/ - güzel araç claude kullananlara tavsiye ederim.
  • 03-06-2026, 02:35:50
    #4
    Hocam mevcuttaki start-up'ların %70'i bitti screaming frog bir karınca gibi geldi şuanda sen söyleyince Bi tık küçük düşünüyorsun sanırım
  • 03-06-2026, 02:38:25
    #5
    GreenC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mevcuttaki start-up'ların %70'i bitti screaming frog bir karınca gibi geldi şuanda sen söyleyince Bi tık küçük düşünüyorsun sanırım
    Haklısın bence.
    Çok eksiğimiz var. Doğrudur
  • 03-06-2026, 02:39:51
    #6
    Screaming Frog dahil bir çok girişim bugüne kadar sundukları hizmetleri geliştirmezlerse Claude ile başa çıkmaları çok zor. Çok daha iyisini ve hızlı çözüm ile sunup yapıyor artık.Herkes kendini ya geliştirecek ya yok olacak durumu var.
  • 03-06-2026, 02:53:17
    #7
    ideal11lihacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın bence.
    Çok eksiğimiz var. Doğrudur
    Gerçekten işimiz zor.Nasdaq tüm zamanların zirvesinde her hisse uçuyor.Ama figma , dualingo , stack overflow , chegg hepsi yok olmaya doğru gidiyorlar. Hatta grafiklerine bak yok oldular sayılır.Ayak uyduramayan ölür. Bol şans. Hayırlı geceler.
  • 03-06-2026, 03:07:03
    #8
    Ben şimdi Claude ile yaptım yeni bir Screaming Frog:
    Mantık şu;
    1. SEO uzmanlarının Screaming Frogu para ile satın alması imkansız çok pahalı. 200 sterlin çok para. Tr de bir aylık ev kirası e İngilterede kiralar TR den ucuzmuş
    2. Artık ücretsiz son sürüm kullnamıyorsak eskiden olmayan yapay zeka var. Bu sayede ona gerek yok.
    Yani ai yok o var, ai var ona gerek yok çünkü ai var
    Bu yeni screaming Frog um isteyenlere kaynak dosya atarım. PC imde virüs yok ama kod yollayacağım için (py) terslik çıkarsa karışmam