Artık Screaming Frog kullanan var mı? Eskiden yapay zeka yokken ücretsiz kullanabiliyorduk hemde son sürümü. Şİmdi ise eski modeli ancak para ile alabiliyoruz. Ama işin aslı artık ona gerek kalmadı. Claude yapay zekası ile her kes kendi screaming Frog unu yapıyor. Hemde 1 prompt bile yeter