hocam neden nasıl bulastıgını bilmiyorum ama ftp kople silmen o sitelerin ftp sine ie den baglanmaman ve pc format atman gerekli 3 kere format attım yine gitmedi en son tamirciye attırdım format öyle gitti ama suan ftp den tekrar bulastı yani ftp ve pc kople silmen gerekli yedek almadan herseyin içine bulasıyorlar
biraz sacma ama fazla bi bilgim olmadıgından benim acımdan tek kurtulus herseyi silmek yedek alırsan ummadıgın dosyadan tekrar cıkıyor ve ftp ye ftpden de kullanıcılara gidiyor