• 28-03-2023, 15:30:39
    #37
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ürünü saat 11 Civarında keşfettim. O zaman denemek için 1 adet sipariş verdim sipariş onaylandı. 10 dakika sonra stok bitti ve ürün kapatıldı. yaklaşık 4 saattir sürekli farklı ürünler geliyor stok ekleniyor.
    Hesabında bir sorun mevcut belli satıcının hocam. Donanım haber de canlı canlı benzer duruma şahit oldum, kontrol edemiyor ürün girişini, siparişler otomatik onaylanıyor, stok girişi oluyor. Bot kullanımı söz konusu ise ondan kaynaklı da olabiliyor.
    Ya da en kötü ihtimal hesap ele geçirildi.

    Size yönelik bir söylemim yok direkt ancak gerçekten sosyal deney gibi bir durum oldu.
  • 28-03-2023, 15:39:37
    #38
    Ulaştığında iptal etme işlemi yapalım o halde gereken neyse yardımcı oluruz
  • 28-03-2023, 15:42:36
    #39
    Durmazoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntılı bir durum keşke paylaşmasaydınız burda gırgır yapıcaz diye 100er alanlar oldu. Mesela hepsiburada da sipariş gönderilmezse diğer satıcıyla arasındaki farkı mağaza ödüyor bu da çok yüksek rakamlar yapar 2bin tane satılmış olsa ortalama 500bin tllik bir zarar söz konusu ve mağazayı açarkende bu evrakları imzalıyoruz. Mecbur ya seve seve ya . ödicek
    Bu kötüymüş.
    forumdaki arkadaşlar siparişleri kendi iptal ederse iyi olur öyleyse.
    forum üyelerimiz genelde bu konularda duyarlıdır mağdur etmezler diye düşünüyorum
  • 28-03-2023, 15:46:59
    #40
    Ben iptal ettim sebep kısmını vazgeçtim şeklinde işaretledim.
  • 28-03-2023, 15:51:26
    #41
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce WhatsApp Üzerinden birisi bana ulaştı ve bu mesajı iletmemi istedi. Bilginize arkadaşlar



























































































    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit : Az önce WhatsApp Üzerinden birisi bana ulaştı ve bu mesajı iletmemi istedi. Bilginize arkadaşlar




    2 TL'ye düşmüş. Almak isteyen varsa kaçırmasın
    https://www.n11.com/urun/termal-saun...akimi-19725061

    Sipariş onaylandı benim
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Instagram'dan motivasyon e-ticaret videoları görüp E-ticarete atlayan bir ablamıza benziyor. Büyük ihtimalle iptal edilir.
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tayt + Atlet şeklinde hocam atleti atlamayalım sadece S beden var birazdan ilan yanlış diye kaldırırlar
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlan 3 saatten fazladır aktif.
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vericem 1000 sipariş ama kıyamadım mağaza sahibine
    BZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    100 tane aldım bakalım, gelirse öğrencilere dağıtacağım
    ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 adet geçtim gelir ise dağıtırım
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yer bezi alsak bundan pahalı nasıl iş : )
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam niye 2 TL dolandırma vb olmasın 50 tane alıp satarım belki :/
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İptal olacak boşuna heveslenmeyin 😎
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 tane sipariş verdim iptal olacağına bile bile ya tutarsa
    emrexlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 adet de ben siparis verdim eger gelirse r10 da çekiliş ile dagıtırım
    arvensan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90 tane sipariş verdim bile en fazla o kadar sipariş verilebiliyordu. Salatalık gelmezse iyidir
    MuratSuhaMakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iptal edilir almaya kıyamadım
    anadoluvizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    N11 olmasa şansımı denerdim konu takip
    C4N34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    49 Tane aldım iptal olacağını bile bile
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Diğer mağaza fiyatı.
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ürünü normalde 2 saat önce fark ettim O zamandan beri stok bitip bitip tekrar eklendi. Normalde paylaşmayı düşünmüyordum sıkıntı çıkmıştır vs. diye. Bakalım ne olacak
    BZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı çıkarsa senden bilirim dermişim 😂😂😂 salatalık gelmesin
    silent34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abla ne alırsan 2₺ yapmış
    BeRMooDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sepete ekledim, tükendi
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi salatalıktan ucuz şuan
    ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistemi bilmediğim için sorayım misal böyle yaptı binlerce satış oldu sonra hepsi iptal edildi diyelim ama hesaba bu iptal edilenler satış olarak yansıyor mu acaba. Hesap falan kasıyor olmasın
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane alak dedik stokta yok dedi ALLAHTAN : ) r10 düşüncü kötü yola düşmüş gibi oluyor.
    okitap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satıcı için çok kötü bir durum iptal ettiği her sipariş için ceza ödeyecek n11 e. gönderse bir ders göndermese bir dert o mağazayı kapatıp yüksek ihtimal avukatlık olur
    anadoluvizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece R10 dan 3000 adet satın alındı galiba
    C4N34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldırdılar heralde ürünü 391 TL görünüyor başka mağazada 49 tane aldım Allahtan siparişte onaylandı bakalım ne gelicek
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde 2 tl lik başka şeylerde vardı 150 parça sipariş ettim işin garibi satıcı tümünü onayladı bakalım neyle karşılaşacağız
    JoshgunPRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüh yetişemedik, tükenmiş gözüküyor
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba

    Valla benim sabah ki de onaylandı görünüyor

    Bened 45 Parça var
    BZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi sipariş daha geçtim valla bakalım yeğenin evine söyledim gelince şaşırsın 😂
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de 2 akrabaya söyledim Bakalım ne olacak
    Timati34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sipariş vermeye kıyamadım yanlış yazılmış belli satıcı adına üzüldüm. Umarım bir zararla karşılaşmaz.
    MistikBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış ürün girişi yapılmış...
    Donanım haber de bu tür ölücülük durumları çok yaygındı eskiden. O ürünlere bakıldığında fiyatların yanlış yazıldığını anlamayacak potansiyelde birisi zaten R10'da ne yapsın? Fakat adeta sosyal deney gibi bir durum oldu, 50'ler 100'ler havada uçuştu. Adeta satıcıyı zora sokmak adına elinden geleni yapan arkadaşlar oldu. Trajikomik...
    fatihodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıcı için üzüldüm
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de gördüm ama almadım. Yanlış girildiği belli umarım ucu başkalarına dokunmaz.
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ürünü saat 11 Civarında keşfettim. O zaman denemek için 1 adet sipariş verdim sipariş onaylandı. 10 dakika sonra stok bitti ve ürün kapatıldı. yaklaşık 4 saattir sürekli farklı ürünler geliyor stok ekleniyor.
    deka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağazasında bir çok ürünü 2 TL den satısa cıkarmıs sanırım bir sorun var hesabı elemi gecirildi anlamadım bende bu fiyatları
    firatmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende satıcıya baktım ablamız oruçludur dalgınlık sonucu zarara uğratmamak adına giriş yapmadım
    MistikBilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabında bir sorun mevcut belli satıcının hocam. Donanım haber de canlı canlı benzer duruma şahit oldum, kontrol edemiyor ürün girişini, siparişler otomatik onaylanıyor, stok girişi oluyor. Bot kullanımı söz konusu ise ondan kaynaklı da olabiliyor.
    Ya da en kötü ihtimal hesap ele geçirildi.

    Size yönelik bir söylemim yok direkt ancak gerçekten sosyal deney gibi bir durum oldu.
    Durmazoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntılı bir durum keşke paylaşmasaydınız burda gırgır yapıcaz diye 100er alanlar oldu. Mesela hepsiburada da sipariş gönderilmezse diğer satıcıyla arasındaki farkı mağaza ödüyor bu da çok yüksek rakamlar yapar 2bin tane satılmış olsa ortalama 500bin tllik bir zarar söz konusu ve mağazayı açarkende bu evrakları imzalıyoruz. Mecbur ya seve seve ya . ödicek
    C4N34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulaştığında iptal etme işlemi yapalım o halde gereken neyse yardımcı oluruz
    M3lih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet olarak düşene hata yapana hep tekme atma peşindeyiz, burada herkes hata sonucu o fiyat olduğunu bilmesine rağmen 100-200 adet girdim diyip mağaza sahibini daha çok zora sokuyor. Biliçnsiz olsak eyvallah ama buradakilerin hepsi bilinçli. Üzüldüm açıkcası okadar siparişin iptali icin pazaryeriyle girceği diyalogu düşünemiyorum bile.
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kötüymüş.
    forumdaki arkadaşlar siparişleri kendi iptal ederse iyi olur öyleyse.
    forum üyelerimiz genelde bu konularda duyarlıdır mağdur etmezler diye düşünüyorum
    ByMezarkabul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'da böyle kişileri görmek gerçekten çok üzücü, şimdi bunu yapanlar çevresinde neler yapıyordur çok merak ediyorum.
    C4N34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben iptal ettim sebep kısmını vazgeçtim şeklinde işaretledim.
    Arkadaşlar alanlar iptal ederse mağaza en az zararla kurtulabilir. Biz ne ara böyle duygusuz olduk anlamış değilim. Mesela hepsiburada da sipariş gönderilmezse diğer satıcıyla arasındaki farkı mağaza ödüyor bu da çok yüksek rakamlar yapar 2bin tane satılmış olsa ortalama 500bin tllik bir zarar söz konusu ve mağazayı açarkende bu evrakları imzalıyoruz. Mecbur ya seve seve ya . ödicek

    Mağaza mesajımı görüyorsa iptal edip iptal cezası ödiyeceğine onun yerine siparişleri boş gönderip kargodan geri çeksinler az zararla işi kapatmış olurlar.
  • 28-03-2023, 16:10:58
    #42
    Yanlış olduğunu düşündüğüm için ben sipariş vermemiştim
  • 28-03-2023, 16:36:54
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Misafir olarak sipariş vermiştim sonunda n11 e ulaşıp iptal ettirebildim
  • 28-03-2023, 16:47:07
    #44
    yere bu kadar hızlı çökülmez, helal ekip. 😂
  • 28-03-2023, 16:57:27
    #45
    Durmazoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar alanlar iptal ederse mağaza en az zararla kurtulabilir. Biz ne ara böyle duygusuz olduk anlamış değilim. Mesela hepsiburada da sipariş gönderilmezse diğer satıcıyla arasındaki farkı mağaza ödüyor bu da çok yüksek rakamlar yapar 2bin tane satılmış olsa ortalama 500bin tllik bir zarar söz konusu ve mağazayı açarkende bu evrakları imzalıyoruz. Mecbur ya seve seve ya . ödicek

    Mağaza mesajımı görüyorsa iptal edip iptal cezası ödiyeceğine onun yerine siparişleri boş gönderip kargodan geri çeksinler az zararla işi kapatmış olurlar.
    Şasırmadım zaten biliyordum bu tarz problem olduğunu ondan sipariş vermemiştim, hayirlisi olsun.