• 23-11-2021, 17:28:41
    #28
    furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    368 yine iyiymiş benim baktıklarım jannah vs 500 TL
    İndirimli haliyle bu fiyat hocam. Bende Jannah düşünüyordum ama Jnews alacağım sanırım. Hem fiyatı daha uygun hem de tasarımları, hızı vs. daha cazip geldi.
  • 23-11-2021, 17:30:25
    #29
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirimli haliyle bu fiyat hocam. Bende Jannah düşünüyordum ama Jnews alacağım sanırım. Hem fiyatı daha uygun hem de tasarımları, hızı vs. daha cazip geldi.
    İndirim ile 500 zaten hocam themeforest kuru sabitliyor galiba karttan kur+ 25-30 TL daha çekiyor. Jnews diyorsanız doğrudur. ben jannah için diyorum.
  • 23-11-2021, 17:33:58
    #30
    Hocam sayende tema aldım teşekkürler
  • 23-11-2021, 17:34:58
    #31
    furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirim ile 500 zaten hocam themeforest kuru sabitliyor galiba karttan kur+ 25-30 TL daha çekiyor. Jnews diyorsanız doğrudur. ben jannah için diyorum.
    Alırken 2 dolar daha üstüne koyuyor Jnews satışta 29 dolar, siparişi tamamlayacağım sıra 31 dolar oluyor Herkes sömürüyor, dolar yarına 15 olur, indirimden hiç bir şey anlamayız zaten
  • 23-11-2021, 18:48:04
    #32
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alırken 2 dolar daha üstüne koyuyor Jnews satışta 29 dolar, siparişi tamamlayacağım sıra 31 dolar oluyor Herkes sömürüyor, dolar yarına 15 olur, indirimden hiç bir şey anlamayız zaten
    Merhabalar hocam lisanslıyı bilerek mi alıyorsunuz.
    Çünkü bende w*rez olmayan jnews var
  • 23-11-2021, 19:12:15
    #33
    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam lisanslıyı bilerek mi alıyorsunuz.
    Çünkü bende w*rez olmayan jnews var
    Güncelleme almıyor hocam. Yüksek ihtimal elements den indirdiniz.
  • 23-11-2021, 21:06:58
    #34
    İnstagram Konum Hizmeti
    Alacağım bir tema var idi,500 küsür tl idi dolar artınca indirimli hali yine 500 TL
  • 23-11-2021, 21:18:12
    #35
    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam lisanslıyı bilerek mi alıyorsunuz.
    Çünkü bende w*rez olmayan jnews var
    Envato üzerinden ücretsiz dağıtıldığında kurmuştum. Envato'da verilen temaların sürümleri, lisans kodu girmeden güncellenmiyor. Yüklediğiniz sürüm neyse sadece o sürümle kullanabiliyorsunuz. Lisanslı aldığınızda sürekli olarak güncel haliyle kullanma imkanınız oluyor. O yüzden lisanslı almayı düşünüyorum.