Alırken 2 dolar daha üstüne koyuyor

Jnews satışta 29 dolar, siparişi tamamlayacağım sıra 31 dolar oluyor

Herkes sömürüyor, dolar yarına 15 olur, indirimden hiç bir şey anlamayız zaten
Merhabalar hocam lisanslıyı bilerek mi alıyorsunuz.
Çünkü bende w*rez olmayan jnews var