Ayasofya'ya vinç girmiş.
67
●4.464
- 24-11-2025, 02:08:26
- 24-11-2025, 02:09:08Camilerin dediğin şey olduğunu kanıtlayabilirsen ne istersen anında hediye edeceğim sana. Bir de konuda siyaset tam olarak nerde onu da gösterebilir misinadasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2025, 02:09:58Cami restorasyona giriyor arkadaşlar kafanız mı iyi? Kubbe kısmı kurşun kaplamalar sökülerek yenilenecek. Kubbe tam olarak nerede açmamı ister misiniz? Halat koyup halatla mı tırmanacaklardı. Bazılarının siyasi kafası ağır bastığında gerçekten sağlıklı düşünemiyor.
- 24-11-2025, 02:11:39Camiyi restorasyona sokarken tek yol caminin içine 25-30 ton vinç koymak mıydı peki bunun hakkında da bilginiz var mı ? veya ayasofyanın bu yükü kaldıracağına dair çalışmalarınız var mı ?GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2025, 02:14:01çok çok önemli güzel bir yapı(ydı) artık içinde ağır çorap kokusundan tutun da , sülalesiyle birlikte gelip içerde piknik yapanlara kadar ne ararsan var . en son gittiğimde 2 tane teyzede ellerindeki siyah naylon poşete sanki maydonoz doldurur gibi yapının etrafındaki çiçekleri söküp söküp dolduruyodu . laf olsun diye de sormuştum teyze ne yapacan onları niye koparıyon yazık bırak koparma demiştim teyze de bana : oğlum bunları gelin kızım eker güzel olur evin balkonu cevabını vermişti
- 24-11-2025, 02:15:032012 yılında 20TL verip müzeyken gitmiştim. Çok güzeldi ve bozulmamıştı. Güvenlik üst noktadaydı. Tarih kokuyordu benim dışında bir kaç turist vardı. Üst katlara çıktım, zamanında at arabaların geçtiği yollardan geçtim. Çok çok güzeldi. Camii olduktan sonra çok yıprandığını düşünüyorum bir daha da gidemedim. En son kapıları yenmişti. Umarım tekrardan müze olur.