2012 yılında 20TL verip müzeyken gitmiştim. Çok güzeldi ve bozulmamıştı. Güvenlik üst noktadaydı. Tarih kokuyordu benim dışında bir kaç turist vardı. Üst katlara çıktım, zamanında at arabaların geçtiği yollardan geçtim. Çok çok güzeldi. Camii olduktan sonra çok yıprandığını düşünüyorum bir daha da gidemedim. En son kapıları yenmişti. Umarım tekrardan müze olur.