çok çok önemli güzel bir yapı(ydı) artık içinde ağır çorap kokusundan tutun da , sülalesiyle birlikte gelip içerde piknik yapanlara kadar ne ararsan var . en son gittiğimde 2 tane teyzede ellerindeki siyah naylon poşete sanki maydonoz doldurur gibi yapının etrafındaki çiçekleri söküp söküp dolduruyodu . laf olsun diye de sormuştum teyze ne yapacan onları niye koparıyon yazık bırak koparma demiştim teyze de bana : oğlum bunları gelin kızım eker güzel olur evin balkonu cevabını vermişti