• 28-04-2014, 01:10:32
    #1
    Merhabalar. 7 nisanda calistigimiz sirket zorunlu olarak calisanlarini yani bizleri isten cikardi. Issizlik maasi icin 24 nisanda iskura basvurdum 25 nisanda onaylandigi mesaji aldim

    Acaba bu ay 5 gunlukmu , tam aylikmi yoksa 23 gunlukmu ucret alacagiz?
  • 28-04-2014, 01:12:54
    #2
    4857 sayılı İş Kanunu'nun 24. Maddesi'ne göre ücretin kanuna veya sözleşmeye göre ödenmemesi halinde işçinin, iş görme borcunu yerine getirmekten kaçınması için 20 gün beklemesine gerek olmaksızın, iş sözleşmesini haklı sebeplerle feshederek kıdem tazminatına hak kazanması mümkündür. İspat yükümlülüğü tarafınıza aittir. Ücret alacaklarında zamanaşımı süresi beş yıldır. İşçinin iş sözleşmesini haklı nedenle fesih etmesi durumunda işsizlik ödeneği hakkı vardır.




    ALINTI..
  • 28-04-2014, 01:13:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İnternetten www.iskur.gov.tr adresine giriş yapın.

    Kayıt olduktan sonra Ödeme planınızı sorgulayabilirsiniz. Panelinizde detaylı plan bulunmaktadır.
  • 28-04-2014, 01:15:34
    #4
    nisandan 5 gün
    mayısdan 30 gün olmak koşulu ile mayısın 30 da 35 günlük para alırsın dostum
  • 28-04-2014, 01:18:44
    #5
    Arkadaslar iskur panelimde issizlik odenegi kisminda sadece basvuru tarihi TC no falan yaziyor herhangi bir ayrinti yok

    Bu ay alamiyoruz yani hic bisey gelen sms de ayin son gunu TC kimlikle alim yapabilirsiniz denilmis

  • 28-04-2014, 01:25:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Başvuruyu internetten yapmayanlara ayrıntı vermiyor demek..
  • 28-04-2014, 01:42:18
    #7
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvuruyu internetten yapmayanlara ayrıntı vermiyor demek..

    Bizzat Iskur mudurlugunden yapmistim
  • 28-04-2014, 01:56:50
    #8
    Misafir
    600 günü olupta son 4 ay full sigorta varsa 6 aylık peşin ödeme yapılıyormuş.

    Birde 10 sene sigortalı olanlara para biraz daha fazla veriliyormuş.
  • 28-04-2014, 02:02:32
    #9
    bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    600 günü olupta son 4 ay full sigorta varsa 6 aylık peşin ödeme yapılıyormuş.



    Birde 10 sene sigortalı olanlara para biraz daha fazla veriliyormuş.

    Nerede yaziyormus kardesim acaba o duymadim hic ben. Keske oyle birsey olsa hakikaten cok ihtiyacim var suanda nakite

    Pesin sanmam cunki ise basladiginda gidip issizlik maasini kapattirmak gerekiyor