Merhabalar. 7 nisanda calistigimiz sirket zorunlu olarak calisanlarini yani bizleri isten cikardi. Issizlik maasi icin 24 nisanda iskura basvurdum 25 nisanda onaylandigi mesaji aldim
Acaba bu ay 5 gunlukmu , tam aylikmi yoksa 23 gunlukmu ucret alacagiz?
Issizlik maasi hakkinda kesin bilgisi olan?
10
●889
- 28-04-2014, 01:12:544857 sayılı İş Kanunu'nun 24. Maddesi'ne göre ücretin kanuna veya sözleşmeye göre ödenmemesi halinde işçinin, iş görme borcunu yerine getirmekten kaçınması için 20 gün beklemesine gerek olmaksızın, iş sözleşmesini haklı sebeplerle feshederek kıdem tazminatına hak kazanması mümkündür. İspat yükümlülüğü tarafınıza aittir. Ücret alacaklarında zamanaşımı süresi beş yıldır. İşçinin iş sözleşmesini haklı nedenle fesih etmesi durumunda işsizlik ödeneği hakkı vardır.
ALINTI.. - 28-04-2014, 01:13:05Üyeliği durdurulduİnternetten www.iskur.gov.tr adresine giriş yapın.
Kayıt olduktan sonra Ödeme planınızı sorgulayabilirsiniz. Panelinizde detaylı plan bulunmaktadır. - 28-04-2014, 01:42:18t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizzat Iskur mudurlugunden yapmistim - 28-04-2014, 01:56:50Misafir600 günü olupta son 4 ay full sigorta varsa 6 aylık peşin ödeme yapılıyormuş.
Birde 10 sene sigortalı olanlara para biraz daha fazla veriliyormuş. - 28-04-2014, 02:02:32bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerede yaziyormus kardesim acaba o duymadim hic ben. Keske oyle birsey olsa hakikaten cok ihtiyacim var suanda nakite
Pesin sanmam cunki ise basladiginda gidip issizlik maasini kapattirmak gerekiyor
gelen sms de ayin son gunu TC kimlikle alim yapabilirsiniz denilmis