bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
600 günü olupta son 4 ay full sigorta varsa 6 aylık peşin ödeme yapılıyormuş.



Birde 10 sene sigortalı olanlara para biraz daha fazla veriliyormuş.

Nerede yaziyormus kardesim acaba o duymadim hic ben. Keske oyle birsey olsa hakikaten cok ihtiyacim var suanda nakite

Pesin sanmam cunki ise basladiginda gidip issizlik maasini kapattirmak gerekiyor