600 günü olupta son 4 ay full sigorta varsa 6 aylık peşin ödeme yapılıyormuş.
Birde 10 sene sigortalı olanlara para biraz daha fazla veriliyormuş.
Nerede yaziyormus kardesim acaba o duymadim hic ben. Keske oyle birsey olsa hakikaten cok ihtiyacim var suanda nakite
Pesin sanmam cunki ise basladiginda gidip issizlik maasini kapattirmak gerekiyor