Merhabalar. 7 nisanda calistigimiz sirket zorunlu olarak calisanlarini yani bizleri isten cikardi. Issizlik maasi icin 24 nisanda iskura basvurdum 25 nisanda onaylandigi mesaji aldim
Acaba bu ay 5 gunlukmu , tam aylikmi yoksa 23 gunlukmu ucret alacagiz?