• 23-03-2014, 22:57:13
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bi görüşme ayarlayamadınız) Bende Yıldızeli'ndeyim
  • 24-03-2014, 00:40:17
    #29
    sglknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi görüşme ayarlayamadınız) Bende Yıldızeli'ndeyim
    Valla kimseden ses çıkmıyor 3 kişi varız biz ama devamı gelmiyor
  • 24-03-2014, 19:08:52
    #30
    Okeye dördücüyü bulsak tamamdır
  • 24-03-2014, 20:11:13
    #31
    sglknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okeye dördücüyü bulsak tamamdır
    Şuan gözüken 5-6 kişi var ama ses çıkmıyor kimseden
  • 05-04-2014, 15:23:44
    #32
    Üyeliği durduruldu
    d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan gözüken 5-6 kişi var ama ses çıkmıyor kimseden
    Hayırsızın başı sensin ondandır
  • 05-04-2014, 15:27:41
    #33
    Ben ben

    Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
  • 05-04-2014, 21:34:39
    #34
    cehago adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırsızın başı sensin ondandır
    Sen çok hayırlısın ya
    OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ben

    Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
    gel gel
  • 05-04-2014, 21:44:56
    #35
    d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen çok hayırlısın ya


    gel gel
    Ne işim var olum işim gücüm var
  • 03-05-2014, 16:03:22
    #36
    Elbeyli olan varmı