r10 - Sivas - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 - Sivas
35
●
1.634
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Etkinlik Duyuruları
r10 - Sivas
1
2
3
4
23-03-2014, 22:57:13
#28
sglknet
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bi görüşme ayarlayamadınız
) Bende Yıldızeli'ndeyim
24-03-2014, 00:40:17
#29
d4rkpi0n
sglknet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bi görüşme ayarlayamadınız
) Bende Yıldızeli'ndeyim
Valla kimseden ses çıkmıyor 3 kişi varız biz ama devamı gelmiyor
24-03-2014, 19:08:52
#30
sglknet
Okeye dördücüyü bulsak tamamdır
24-03-2014, 20:11:13
#31
d4rkpi0n
sglknet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Okeye dördücüyü bulsak tamamdır
Şuan gözüken 5-6 kişi var ama ses çıkmıyor kimseden
05-04-2014, 15:23:44
#32
cehago
Üyeliği durduruldu
d4rkpi0n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şuan gözüken 5-6 kişi var ama ses çıkmıyor kimseden
Hayırsızın başı sensin ondandır
05-04-2014, 15:27:41
#33
Kem4l
Ben ben
Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
05-04-2014, 21:34:39
#34
d4rkpi0n
cehago adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırsızın başı sensin ondandır
Sen çok hayırlısın ya
OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben ben
Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
gel gel
05-04-2014, 21:44:56
#35
Kem4l
d4rkpi0n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen çok hayırlısın ya
gel gel
Ne işim var olum işim gücüm var
03-05-2014, 16:03:22
#36
oxside
Elbeyli olan varmı
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler