Konu
r10 - Sivas
24-03-2014, 00:40:17
#29
d4rkpi0n
sglknet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bi görüşme ayarlayamadınız
) Bende Yıldızeli'ndeyim
Valla kimseden ses çıkmıyor 3 kişi varız biz ama devamı gelmiyor