Konu
r10 - Sivas
05-04-2014, 21:34:39
#34
d4rkpi0n
cehago adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırsızın başı sensin ondandır
Sen çok hayırlısın ya
OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben ben
Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
gel gel