• 05-04-2014, 12:42:01
    #1
    Arkadaşlar Sınavlara Çok Az Kaldı Ve Ben Bir Türlü Ders Çalışamıyorum Ne Yapmam Lazım Hangi Kaynakları Kullanmam Lazım

    Acık Öğretim 3-4 Sınıf Kamu Yönetimi Okuyorum...
  • 05-04-2014, 12:47:45
    #2
    shn
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    okulun dağıttığı kitapları bir kaç kez oku not al konu sonundaki soruları çöz yeterli boşuna para verme yok illa alacağım dersen karacan akademi ve murat yayınları var
  • 07-04-2014, 14:07:14
    #3
    Bencede okulun verdiği kitapları oku çok kasmana da gerek yok.
  • 07-04-2014, 23:33:05
    #4
    OyunStok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Sınavlara Çok Az Kaldı Ve Ben Bir Türlü Ders Çalışamıyorum Ne Yapmam Lazım Hangi Kaynakları Kullanmam Lazım

    Acık Öğretim 3-4 Sınıf Kamu Yönetimi Okuyorum...

    3-4 kamu yönetimi okuyosun sen bence aşmışın olayı ben daha 1deyim