• 27-03-2014, 00:03:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Aklımda Uzun Zamandır Planladıgım Bir Proje Var


    Proje Başlangıçta Bile Çok Yüksek Getirebilecek Bir Proje Sadece Maddi Manevi Destege İhtiyacım var Lütfen Maddi Olarak 2bin tl üzerinde Ortak Olacak ve İstanbulda Oturan Arkadaşlar Yazsın

    Projeyi 1senedir düşünüyorum nasıl olur vs diye gerçekten Çok Aşırı Gelir Getirebilecek Bir Site yukarda Verdigim Şartlara Uyanlar Pm İstesin Aklımdaki Projeyi Yazayım

    üstüne basa basa söylüyorum CİDDİ OLMAYAN yazmasın lütfen.

    Proje İçin Kredi Çekmeye Bile Razıyım Yüksek Gelir Getirecek birşey Projedir.
  • 27-03-2014, 00:06:04
    #2
    Kısmen bahsetseydiniz mantıklıysa girilebilir.
  • 27-03-2014, 00:10:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısmen bahsetseydiniz mantıklıysa girilebilir.
    hocam ucunda milyarlar olabilcek bir proje oyuzden kısmende olsa bahsedemiyorum konuda CİDDİ OLANLAR pm istesin sadece inanın bana işi rayına uturtur uturtmaz 2haftada milyarlar kazanılabilecek bir proje
  • 27-03-2014, 00:28:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    VerdiÄŸiniz bilgiler;
    -2 hafta süre
    -Milyarlar kazanmayı hedefliyorsunuz (yeni paraya çevirelim, ayda binlerce lira diyelim)
    -2 bin lira paraya ihtiyacınız var

    Benim yorumum;
    Oranlarınızda hata var diye düşünüyorum. Açtığınız konu bana mantıklı gelmedi. Ben de girişimciyim, benim de aktif olan girişimlerim var ancak sizin ROI (return on investment) (yatırımın geri dönüşü) oranlarınız saçma derecede yüksek, bu da ya iş planınızda ya da yaptığınız pazar araştırmasının sonuçlarında bir hata olduğunu gösteriyor. Çünkü internet yeni bir şey değil, bu yüzden "yeni bir şey yaptım, bunun hiçbir eşi yok, anlatırsam çalarsınız pis herifler" yaklaşımı pek doğru değil. Her gün yüzlerce girişimle ilgili mail geliyor, yazıcıdan çıkarıp duvara assam evin her yeri girişimle dolar. Sadece açtığınız bu konudan bile hiçbir yabancı girişim blogunu takip etmediğinizi çok rahat söyleyebilirim.

    Bu kategoriye o kadar insan geliyor ki sizin gibi, arka sayfaları gezseniz gülmekten ölürsünüz. Hazır phpfox scriptiyle facebook'u geçenler oldu, twitter'ı toprağa gömenler oldu, sosyal ağ tanımını baştan yazanlar oldu, oldu da oldu. Ne delikanlılar harcandı gitti burada, bir bilseniz. 10 günde kapanan "devrimsel" sosyal ağlar gördüm ben.

    Sonradan yapacağınız muhtemel hataları ve paranızı boşa harcamanızı önlemek için yazıyorum bunları, beni lütfen yanlış anlamayın. Ben size başarılar dilerim, ancak yaptığınız araştırmalarda hata var diye düşünüyorum, bu konuyu tekrar düşünmenizi öneririm.

    Mesajımı tamamen iyi niyetle yazdım, lütfen yanlış anlamayın.
  • 27-03-2014, 00:30:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İletişim bilgilerinizle beraber detaylı bir pm alayım.
  • 27-03-2014, 00:36:27
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    söyle bir tavsiyede bulunabilirim yatırımcı için açıklamak istememen konuya rabeti azaltır. oyuzden rabete teşvik edebilmek adına en azından konu kategorisini belirte bilirsin projem su kollarda su kategoride hizmet verecek adı altında en azından yatırımcı neye oynadıgını bilsin realist olmakta fayda var kısmı bilgi ile ultra proje geliştirebilecek zekada bir einstain yoktur burada kısmen açıklamakta sakınca görme...
    en azından dediğim gibi hangi kolda piyasaya hitap edecek bunları belirtmeni beklerim.
    iyi niyetle fikrimi yazdım.. bolşans
  • 27-03-2014, 17:11:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    syntax_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VerdiÄŸiniz bilgiler;
    -2 hafta süre
    -Milyarlar kazanmayı hedefliyorsunuz (yeni paraya çevirelim, ayda binlerce lira diyelim)
    -2 bin lira paraya ihtiyacınız var

    Benim yorumum;
    Oranlarınızda hata var diye düşünüyorum. Açtığınız konu bana mantıklı gelmedi. Ben de girişimciyim, benim de aktif olan girişimlerim var ancak sizin ROI (return on investment) (yatırımın geri dönüşü) oranlarınız saçma derecede yüksek, bu da ya iş planınızda ya da yaptığınız pazar araştırmasının sonuçlarında bir hata olduğunu gösteriyor. Çünkü internet yeni bir şey değil, bu yüzden "yeni bir şey yaptım, bunun hiçbir eşi yok, anlatırsam çalarsınız pis herifler" yaklaşımı pek doğru değil. Her gün yüzlerce girişimle ilgili mail geliyor, yazıcıdan çıkarıp duvara assam evin her yeri girişimle dolar. Sadece açtığınız bu konudan bile hiçbir yabancı girişim blogunu takip etmediğinizi çok rahat söyleyebilirim.

    Bu kategoriye o kadar insan geliyor ki sizin gibi, arka sayfaları gezseniz gülmekten ölürsünüz. Hazır phpfox scriptiyle facebook'u geçenler oldu, twitter'ı toprağa gömenler oldu, sosyal ağ tanımını baştan yazanlar oldu, oldu da oldu. Ne delikanlılar harcandı gitti burada, bir bilseniz. 10 günde kapanan "devrimsel" sosyal ağlar gördüm ben.

    Sonradan yapacağınız muhtemel hataları ve paranızı boşa harcamanızı önlemek için yazıyorum bunları, beni lütfen yanlış anlamayın. Ben size başarılar dilerim, ancak yaptığınız araştırmalarda hata var diye düşünüyorum, bu konuyu tekrar düşünmenizi öneririm.

    Mesajımı tamamen iyi niyetle yazdım, lütfen yanlış anlamayın.

    Bakın Öncelikle Geniş Çaplı Yorumunuz İçin Teşekürler Ben Proje Ve Girişimcilik Konusunda Belkide Acemiyim

    Ama
    ''yeni bir şey yaptım, bunun hiçbir eşi yok, anlatırsam çalarsınız pis herifler''


    bu ibare yakışmamış ben bunu kastetmedim sonuçta internet ortamında her ilki olan birşey zamanla farklı isimlerle dağıltı yenileri çıktı haklısınız konuda belirtmedim bende ama işte dedimya yeniyim tekrar yorumunuz için teşekürler
  • 27-03-2014, 17:19:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bubimon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın Öncelikle Geniş Çaplı Yorumunuz İçin Teşekürler Ben Proje Ve Girişimcilik Konusunda Belkide Acemiyim

    Ama
    ''yeni bir şey yaptım, bunun hiçbir eşi yok, anlatırsam çalarsınız pis herifler''


    bu ibare yakışmamış ben bunu kastetmedim sonuçta internet ortamında her ilki olan birşey zamanla farklı isimlerle dağıltı yenileri çıktı haklısınız konuda belirtmedim bende ama işte dedimya yeniyim tekrar yorumunuz için teşekürler
    Ben alınmayın diye yazdım, "pis herifler" kısmı işin şaka kısmı tabi, sizi hedef alarak söylemedim.
    Burada konu açan, pmden konuştuğumuz arkadaşlara da aynı şeyleri söylüyorum Biraz şaka hakkımız olsun...

    Yeni olmanız bir dezavantaj değil, zamanla kendinizi geliştirirsiniz, ufkunuzu açarsınız.

    Tekrardan başarılar dilerim, umarım istediğinizi başarabilirsiniz.
  • 27-03-2014, 18:25:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    konu kilit projeden vazgeçildi.