bubimon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakın Öncelikle Geniş Çaplı Yorumunuz İçin Teşekürler Ben Proje Ve Girişimcilik Konusunda Belkide Acemiyim

Ama
''yeni bir şey yaptım, bunun hiçbir eşi yok, anlatırsam çalarsınız pis herifler''


bu ibare yakışmamış ben bunu kastetmedim sonuçta internet ortamında her ilki olan birşey zamanla farklı isimlerle dağıltı yenileri çıktı haklısınız konuda belirtmedim bende ama işte dedimya yeniyim tekrar yorumunuz için teşekürler
Ben alınmayın diye yazdım, "pis herifler" kısmı işin şaka kısmı tabi, sizi hedef alarak söylemedim.
Burada konu açan, pmden konuştuğumuz arkadaşlara da aynı şeyleri söylüyorum Biraz şaka hakkımız olsun...

Yeni olmanız bir dezavantaj değil, zamanla kendinizi geliştirirsiniz, ufkunuzu açarsınız.

Tekrardan başarılar dilerim, umarım istediğinizi başarabilirsiniz.