• 19-03-2014, 01:11:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hazır ios uygulamasını Apple App Store da yüklemek için destek istiyorum.

    Sahip olduğum forum sitem için Tapatalk ın hazırladığı BYO uygulamasını yüklemekte sorun yaşıyorum. bu konuda bana ücretli destek verecek arkadaş arıyorum.

    istanbulda olursa tercihimdir.

    lütfen pm atınız.
  • 19-03-2014, 01:17:39
    #2
    krallen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır ios uygulamasını Apple App Store da yüklemek için destek istiyorum.

    Sahip olduğum forum sitem için Tapatalk ın hazırladığı BYO uygulamasını yüklemekte sorun yaşıyorum. bu konuda bana ücretli destek verecek arkadaş arıyorum.

    istanbulda olursa tercihimdir.

    lütfen pm atınız.
    Bunu okudunuz mu? Bende ay sonunda bir uygulama yayınlayacağım bunu bulmuştum döküman olarak.
  • 19-03-2014, 01:31:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Anladığım kadarıyla bir hesaptan yayınlatmak istiyorsunuz, görüşelim pm ile.
  • 19-03-2014, 01:43:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ios developer hesabım var dilerseniz bende yükleme konusunda yardımcı olurum
  • 19-03-2014, 01:47:06
    #5
    99 $'a hesap almak daha mantıklı değil mi? farklı uygulamalarda yükleyebilirsiniz zamanla.

    zaten udid kaydı yaparakta hesap parasını da fazlasıyla çıkarmak mümkün.
  • 19-03-2014, 02:01:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    senede bir yenilemekle uğraşmaktansa bu işi sürekli yapan kişilerin hesabından yayınlatmak daha mantıklı gelmiş olabilir.
  • 19-03-2014, 06:44:33
    #7
    sadece udid kaydı ile 2-3 senelik hesap parasını rahatlıkla çıkarabilir.

    uygulamalarını ücretsiz olarak yayınlayıp içlerine reklamlar yerleştirerekte para kazanabilir. illa ücretli yayınlaması gerekmez. eğer ki tutan uygulamaları olursa o uygulamalarda yayınlayacağı adsense gibi reklamlardan da kazanıp ekstra kazanç sağlayabilir.

    +

    zaman zaman yapacağı güncellemeleri direk kendisi yükleyerek daha hızlı hareket edebilir. uygulamayı yayınlayan kişiyle yaşanacak olası problemde iş yaptığı kişi uygulamayı mağazadan silebilir, bu tür problemler oluşmaması adına ben kendisine tavsiyede bulundum. isterse dilediği gibi yine bir başkasına yükletebilir, ben orasına karışamam.
  • 06-05-2014, 23:59:09
    #8
    Yararlı bilgiler vermiş arkadaşlar teşekkür ediyorum


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi