krallen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazır ios uygulamasını Apple App Store da yüklemek için destek istiyorum.

Sahip olduğum forum sitem için Tapatalk ın hazırladığı BYO uygulamasını yüklemekte sorun yaşıyorum. bu konuda bana ücretli destek verecek arkadaş arıyorum.

istanbulda olursa tercihimdir.

lütfen pm atınız.
Bunu okudunuz mu? Bende ay sonunda bir uygulama yayınlayacağım bunu bulmuştum döküman olarak.