sadece udid kaydı ile 2-3 senelik hesap parasını rahatlıkla çıkarabilir.
uygulamalarını ücretsiz olarak yayınlayıp içlerine reklamlar yerleştirerekte para kazanabilir. illa ücretli yayınlaması gerekmez. eğer ki tutan uygulamaları olursa o uygulamalarda yayınlayacağı adsense gibi reklamlardan da kazanıp ekstra kazanç sağlayabilir.
+
zaman zaman yapacağı güncellemeleri direk kendisi yükleyerek daha hızlı hareket edebilir. uygulamayı yayınlayan kişiyle yaşanacak olası problemde iş yaptığı kişi uygulamayı mağazadan silebilir, bu tür problemler oluşmaması adına ben kendisine tavsiyede bulundum. isterse dilediği gibi yine bir başkasına yükletebilir, ben orasına karışamam.