• 14-02-2014, 12:03:58
    #1
    500usd facebook sağ taraf reklam hesapları bulunmaktadır.
    reklamlarınızı ben yönetiyorum ve istediğiniz zaman teamdan inceleyebilirsiniz.

    Fiyat : 500TL



    --
    * Kitlenen hesaplar telafi edilir
    * Hesapları sizede verebilirim, yalnız bu durumda kitlenme gibi durumlarda sorumluluk almam
    * Üyelik yaşınız ve tradeniz benden yüksekse, ödemeyi iş sonunda alabilirim
    * skype: info@sicakreklam.com
  • 14-02-2014, 19:47:11
    #2
    çok para reklam hesabını vericeksen olur. 500 TL oldukca yüksek bi rakam. 250-300 den özelden yapıyor bu işi onlarca tanıdığım.

    hayırlı işler ..
  • 14-02-2014, 20:31:39
    #3
    sende reklamcısın, konuyu baltalıyosun madem, kendi fiyatınıda yazsaydın keşke
    yada 250-300e yapan varsa, buraya isimlerini yazda bilelim kimlermiş onlar

    ayrıca isteyene hesabıda verebileceğimi zaten belirttim
  • 14-02-2014, 20:50:11
    #4
    zip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sende reklamcısın, konuyu baltalıyosun madem, kendi fiyatınıda yazsaydın keşke
    yada 250-300e yapan varsa, buraya isimlerini yazda bilelim kimlermiş onlar

    ayrıca isteyene hesabıda verebileceğimi zaten belirttim

    pm alabılırmıyım hcm
  • 14-02-2014, 23:02:48
    #5
    pek PMlik bişey yok,
    standart facebook reklam hesabıdır
    günlük 250usd harcama limiti var, 2 gün çalışıp 500usd harcama yapar
    ben düzenli ödeme yapıp uzun süre kullanmak istiyorum diyorsanız hesabı veririm, kullanırsınız

    yok ben maliyeti düşürüp çoklu hesap kullanıcam derseniz, her kampanyanız için yeni hesap açılır.

    hesaplar sıfır açılmış, temiz hesaplardır
    kafasında soru işaretleri olan arkadaşlar skype eklerse detaylı bilgi verebilirim
  • 15-02-2014, 00:58:06
    #6
    spetsnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarafınıza özel mesaj gönderdim.

    Premium hesaplardan reklamlarınızı yönetebiliriz. Gün içinde veya sonunda ekip arkadaşlarımdan rapor alabilirsiniz. Yüksek bütçeyle uzun vadeli düşük fiyatlarla çalışmak istiyorsanız lütfen dönüş yapınız.
    spetsnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal hesap sağlayabilirim, PM gönderiyorum
    ticari konulara verdiğin bu cevaplar sana neşe mi veriyor?

    arkadaşım yarım yamalak baltalama şurayı
    baltalıcaksan, fiyat ver adam gibi rekabet et

    250ye reklam açan varsada yazsınlar arkadaşlar buraya
    rekabet iyidir
  • 15-02-2014, 03:29:24
    #7
    spetsnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet neşeleniyorum bazı arkadaşlara %0 komsiyonla hesap yönetimi yapmaktayım yada hesap verdiğim insanlar var buyursunlar yazsınlar çekinmezlerse

    Bikere sen hatayı, Facebook'u dolandırarak aldığın 2 gün çalışabilen köturum 500$'lık hesap satışıyla benim kurumsal premium özel hesap alışverişimle kıyaslayarak yapıyorsun. 500$'a çakma hesap satan adam önce kendini düzeltsin, sonra benle kıyasa gelsin.

    + sen ve senin gibi 500$ a hesap alan-satan adamlar yüzünden Facebook'taki TBM ler artışa geçiyor. 500$ a hesap alan 0,5 TBM girerken bizim gibi onuruyla reklam verenler 0,15 lerde gezmek zorunda kalıyor. Yani senin yaptığın bu sözde ticaret ben ve benim gibi 1000 lerce reklam verenin cebini yakıyor. Tam şikayetlik bi adamsın da neyse, kazan ekmeğini..

    Konunu baltalamıyorum hayırlı satışlar sana güzel kardeşim
    arkadaşım bal tutan parmağını yalar diye bir söz vardır. adam konusunu açmış fiyatını belirtmiş. işine gelen alır, gelmeyende bakar gider. yalnız ticari konulara bu tür yorumlar yazmak size bir şey kazandırmaz lakin elemanın konusunu baltamaktan başka. yapmayın derim bunu. burda herkes 3 5 bir şeyler kazanmaya çalışıyor. fiyatı belki pahalı gelebilir pazarlık denen bir şey var sonuçta. arkadaşıda kayırdığımdan değil ilk defa görüyorum desem yeridir.
  • 15-02-2014, 09:12:55
    #8
    asıl sahtekarlığı sen yapıyorsun, facebook hesaplarında premium diye bi kavram yok, şu premium olan hesap neymiş bi screen koysanda görsek?

    ilk mesajında hesabıyla verirsen olur demişin, hesabıyla veriyorum , alıcaksan al
    yok alıcı değilim bende satıyorum diyosan fiyatını yaz, rekabet et

    alıcıda değilsin, satıcıda değilsin
    satış konusundaki amacın nedir?
  • 15-02-2014, 18:52:39
    #9
    @spetsnaz

    arkadaşı tanımıyorum ama ticaret yapmak için açtığı konuyu baltalamaktan başka bir şey yapmıyorsunuz. Herkes kendi konusuyla ilgilenmeli. İşine gelen ticaretini yapar işine gelmeyen yapmaz. Gerçekten yazamadan edemedim.. Bu çok sık olmaya başladı, iş vermek için konuya girdiğimde karşılıklı atışmalar görüyorum. Lütfen herkes kendi işine baksın (!)