asıl sahtekarlığı sen yapıyorsun, facebook hesaplarında premium diye bi kavram yok, şu premium olan hesap neymiş bi screen koysanda görsek?

ilk mesajında hesabıyla verirsen olur demişin, hesabıyla veriyorum , alıcaksan al
yok alıcı değilim bende satıyorum diyosan fiyatını yaz, rekabet et

alıcıda değilsin, satıcıda değilsin
satış konusundaki amacın nedir?