• 09-02-2014, 01:15:10
    #1
    Merhabalar,

    1 gb ram
    intel i3 - i5 işlemci
    100 mbt upload / download internet hızı olan,
    Netframework 2,3,4 çalıştırabilecek.

    2003 veya Xp işletim sistemli vps sunucu alınacaktır.
    Teklifleriniz konu altından yazmanız rica olunur.
  • 09-02-2014, 01:22:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    INTEL E3 işlemcili sunucularımızı inceleyebilirsiniz

    http://fiberdc.com/windows-sanal-sunucu.php
    Windows 2003 şekilde teslim edebiliriz.
  • 09-02-2014, 01:29:51
    #3
    FiberDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    INTEL E3 işlemcili sunucularımızı inceleyebilirsiniz

    http://fiberdc.com/windows-sanal-sunucu.php
    Windows 2003 şekilde teslim edebiliriz.
    Sitenizi inceledim,
    Yönetim paneli plesk panel olanla masa üstü pc yönetim paneli arasındaki fark nedir ?
  • 09-02-2014, 01:32:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenizi inceledim,
    Yönetim paneli plesk panel olanla masa üstü pc yönetim paneli arasındaki fark nedir ?
    Plesk panel olan Parallels plesk yönetim panelı kurulu olan
    Yanı WİNDOWS Tabanlı hosting hesabı acabilir yönetebilirsiniz.

    Deskop olan ise sadece uzak masaüstü olarak kullanılabilir.
    Veya siz üzerine herhangi bir kontrol paneli kurabilirsiniz.

    Not : 512 , 1024 MB Ram ile Plesk Panel + Masaüstü olarak kullanılması performans düşükluğu getirecekdir.

    Plesk tek başına 400+ MB ram tüketiyor cünku.
  • 09-02-2014, 01:35:09
    #5
    FiberDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plesk panel olan Parallels plesk yönetim panelı kurulu olan
    Yanı WİNDOWS Tabanlı hosting hesabı acabilir yönetebilirsiniz.

    Deskop olan ise sadece uzak masaüstü olarak kullanılabilir.
    Veya siz üzerine herhangi bir kontrol paneli kurabilirsiniz.

    Not : 512 , 1024 MB Ram ile Plesk Panel + Masaüstü olarak kullanılması performans düşükluğu getirecekdir.

    Plesk tek başına 400+ MB ram tüketiyor cünku.
    Vps üzerinde exe yazılımı çalıştırılacaktır, uzak masa üstü bağlantısı vasıtasıyla bağlantı yapılacak.
    O yüzden sanırım plesk panel işimizi görmeyecektir.

    Exe yazılımına ek olarak localhost üzerine, appserv kurulacak.
    Pm den detaylı dönüş yaptım.
  • 09-02-2014, 02:23:52
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba Dilerseniz Kampanyamızı İnceleyebilirsiniz.

    https://www.r10.net/vps-hosting/11870...k-33-33tl.html

    İyi Çalışmalar Dilerim.
  • 09-02-2014, 03:06:44
    #8
    FiberDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plesk panel olan Parallels plesk yönetim panelı kurulu olan
    Yanı WİNDOWS Tabanlı hosting hesabı acabilir yönetebilirsiniz.

    Deskop olan ise sadece uzak masaüstü olarak kullanılabilir.
    Veya siz üzerine herhangi bir kontrol paneli kurabilirsiniz.

    Not : 512 , 1024 MB Ram ile Plesk Panel + Masaüstü olarak kullanılması performans düşükluğu getirecekdir.

    Plesk tek başına 400+ MB ram tüketiyor cünku.
    FiberDc arkadaşla, yarın xp işletim sistemli vps kurulumu için anlaştık teşekkürler iyi çalışmalar arkadaşlar.