FiberDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Plesk panel olan Parallels plesk yönetim panelı kurulu olan
Yanı WİNDOWS Tabanlı hosting hesabı acabilir yönetebilirsiniz.

Deskop olan ise sadece uzak masaüstü olarak kullanılabilir.
Veya siz üzerine herhangi bir kontrol paneli kurabilirsiniz.

Not : 512 , 1024 MB Ram ile Plesk Panel + Masaüstü olarak kullanılması performans düşükluğu getirecekdir.

Plesk tek başına 400+ MB ram tüketiyor cünku.
FiberDc arkadaşla, yarın xp işletim sistemli vps kurulumu için anlaştık teşekkürler iyi çalışmalar arkadaşlar.