• 07-02-2014, 13:47:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar uzun zamandır aklıma takılan soru var.O da şu

    Örneğin elektronik sektörü alanında 5 adet sitemiz var .Hepside diyelim ki elektronik devreler üzerine olsun .Böyle kısıtlı alanlarda sürekli içerik üretmek mümkün değil .O yüzden diyelim ki 5 içerik giriyorum 1 siteye .Diğer sitelere'de aynı içeriğimi girsem ne gibi durumla karşılaşırım .
    Bu sorunun cevabı olarak kendi kendime diyorumki eğer böyle birşey yaparsan aynı host ve aynı içerikten dolayı spam kısmına düşer ve yaptığın inşaatın temeline dinamik koyup patlatırsın diyorum.

    Bu işin ehli olanlar en doğru cevabı verecektir.Ne yapmalıyım

    Akıl verirseniz sevinirim.Kolay gelsin.
  • 07-02-2014, 13:51:10
    #2
    bu konu yemek tarifleri gibi...

    sonuçta yemeğin bir bilemedin iki tarifi olur. aynı yemeği üçüncü bir şekilde yaptığında kafana çalarlar büyük ihtimalle o tabağı.

    belki anlatımına özgünlük katarak daha iyi şeyler başarabilirsin. Zaten kısıtlı konular olduğu için spamdan çok sitene gelen ziyaretçilerin vereceği tekpi çok önemlidir.

    Yani dışarıdan gelen kişiler gerçekten ilgili ve sitende vakit geçiriyorsa sorun teşkil etmeyecektir. Tabi spam olayı abartılmadığı sürece...
  • 07-02-2014, 14:01:37
    #3
    s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konu yemek tarifleri gibi...

    sonuçta yemeğin bir bilemedin iki tarifi olur. aynı yemeği üçüncü bir şekilde yaptığında kafana çalarlar büyük ihtimalle o tabağı.

    belki anlatımına özgünlük katarak daha iyi şeyler başarabilirsin. Zaten kısıtlı konular olduğu için spamdan çok sitene gelen ziyaretçilerin vereceği tekpi çok önemlidir.

    Yani dışarıdan gelen kişiler gerçekten ilgili ve sitende vakit geçiriyorsa sorun teşkil etmeyecektir. Tabi spam olayı abartılmadığı sürece...
    2-3 siteye özgünlük katılabilirde 5-10 siteye pek özgünlük katmak imkansız gibi geliyor bana.En iyisi sanırım küçülmeye gitmek
  • 07-02-2014, 14:05:05
    #4
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 siteye özgünlük katılabilirde 5-10 siteye pek özgünlük katmak imkansız gibi geliyor bana.En iyisi sanırım küçülmeye gitmek
    yanlış anlamayın. konu içeriğini tam detaylı bilmiyorum.

    ama doğru düzgün 1 site yapmak varken, neden 5-10 siteye ihtiyaç duyuyorsunuz ki?

    5-10 siteyle uğraşmak çok daha fazla efor gerektiriyor. Tüm bu eforu 1 siteye uygularsanız sonuçlar çok daha iyi olacaktır. E tabi yönetmeside bir okadar kolay...

    sizin yerinizde olsa 1 tane sitede toplardım herşeyi. Ve tüm eforumuda bu sitede harcardım.

    Emin olun çok daha temiz ve güzel bir iş çıkar. Keza ziyaretçi açısından da faydalı olur.

    E bu durumda belki kısa dönemde değil ama uzun dönemde de siz karlı çıkarsınız...

    Tabi dediğim gibi hangi amaçla 10 site açtınız bilmiyorum. Tamamen şahsi düşüncemdir bunlar.
  • 07-02-2014, 14:13:42
    #5
    s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anlamayın. konu içeriğini tam detaylı bilmiyorum.

    ama doğru düzgün 1 site yapmak varken, neden 5-10 siteye ihtiyaç duyuyorsunuz ki?

    5-10 siteyle uğraşmak çok daha fazla efor gerektiriyor. Tüm bu eforu 1 siteye uygularsanız sonuçlar çok daha iyi olacaktır. E tabi yönetmeside bir okadar kolay...

    sizin yerinizde olsa 1 tane sitede toplardım herşeyi. Ve tüm eforumuda bu sitede harcardım.

    Emin olun çok daha temiz ve güzel bir iş çıkar. Keza ziyaretçi açısından da faydalı olur.

    E bu durumda belki kısa dönemde değil ama uzun dönemde de siz karlı çıkarsınız...

    Tabi dediğim gibi hangi amaçla 10 site açtınız bilmiyorum. Tamamen şahsi düşüncemdir bunlar.
    Haklısınız tek site açıp o konularına göre yazı yazmak daha kolaydır.Lakin şöyle düşündüm ben girdiğim alan rekabeti yüksek ,saldırının çok olduğu alan.O yüzden bende film siteleri gibi 1 sitede 200 k elde edip çökmektense her siteden 40 k hit elde edip,başarılı olanlarla devam etmek istiyorum.
  • 07-02-2014, 14:19:56
    #6
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız tek site açıp o konularına göre yazı yazmak daha kolaydır.Lakin şöyle düşündüm ben girdiğim alan rekabeti yüksek ,saldırının çok olduğu alan.O yüzden bende film siteleri gibi 1 sitede 200 k elde edip çökmektense her siteden 40 k hit elde edip,başarılı olanlarla devam etmek istiyorum.
    Valla hocam düşüncenizin gene yanlış olduğunu düşünüyorum.

    Benim hiç rakibim olmadığı halde günlük 120-160 k lık sitemede saldırılar oluyor. Yani rakibi çok olan 40 k lık site de saldırı alacaktır. Burada hitin önemi yok. Saldırının amacı eğer sen rakipsen, seni kulvarın dışına almaktır. 1 k içinde geçerli, 200k içinde geçerli.

    Bence saldırılara karşı önlem alırsanız bir problem kalmayacaktır.

    Zaten günlük 200 k lık site nereden baksanız günlük en az 400-500 lira getirecektir.

    Bu bütçeye uygun, birazda paraya kıyarak yazılım, donanım ve firewall desteği sağlayabilirsiniz. Ki ben öyle yapıyorum kafam rahat...

    Çoğu film sitesi aylığı 100 lira olan sunucularda barınıyor. Kusura bakmayın ama günlük 200 bin ziyaretçisi olan site 100 liralık sunucuda duruyorsa, bu tamamen site sahibinin cimriliğinden oluyordur. Ve bu tür cimriliklerin sonu kötü sonuçlar doğuruyor...

    Ayrıca dediğiniz sektördeki talep günlük 200k kapasiteyi bulacak ise kesinlikle bir marka yönünde tek site olarak gitmenizi tavsiye ederim.

    Belirttiğiniz 200k öyle her sektörde kolay bulunmuyor...