Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 siteye özgünlük katılabilirde 5-10 siteye pek özgünlük katmak imkansız gibi geliyor bana.En iyisi sanırım küçülmeye gitmek
yanlış anlamayın. konu içeriğini tam detaylı bilmiyorum.

ama doğru düzgün 1 site yapmak varken, neden 5-10 siteye ihtiyaç duyuyorsunuz ki?

5-10 siteyle uğraşmak çok daha fazla efor gerektiriyor. Tüm bu eforu 1 siteye uygularsanız sonuçlar çok daha iyi olacaktır. E tabi yönetmeside bir okadar kolay...

sizin yerinizde olsa 1 tane sitede toplardım herşeyi. Ve tüm eforumuda bu sitede harcardım.

Emin olun çok daha temiz ve güzel bir iş çıkar. Keza ziyaretçi açısından da faydalı olur.

E bu durumda belki kısa dönemde değil ama uzun dönemde de siz karlı çıkarsınız...

Tabi dediğim gibi hangi amaçla 10 site açtınız bilmiyorum. Tamamen şahsi düşüncemdir bunlar.