s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış anlamayın. konu içeriğini tam detaylı bilmiyorum.

ama doğru düzgün 1 site yapmak varken, neden 5-10 siteye ihtiyaç duyuyorsunuz ki?

5-10 siteyle uğraşmak çok daha fazla efor gerektiriyor. Tüm bu eforu 1 siteye uygularsanız sonuçlar çok daha iyi olacaktır. E tabi yönetmeside bir okadar kolay...

sizin yerinizde olsa 1 tane sitede toplardım herşeyi. Ve tüm eforumuda bu sitede harcardım.

Emin olun çok daha temiz ve güzel bir iş çıkar. Keza ziyaretçi açısından da faydalı olur.

E bu durumda belki kısa dönemde değil ama uzun dönemde de siz karlı çıkarsınız...

Tabi dediğim gibi hangi amaçla 10 site açtınız bilmiyorum. Tamamen şahsi düşüncemdir bunlar.
Haklısınız tek site açıp o konularına göre yazı yazmak daha kolaydır.Lakin şöyle düşündüm ben girdiğim alan rekabeti yüksek ,saldırının çok olduğu alan.O yüzden bende film siteleri gibi 1 sitede 200 k elde edip çökmektense her siteden 40 k hit elde edip,başarılı olanlarla devam etmek istiyorum.