yanlış anlamayın. konu içeriğini tam detaylı bilmiyorum.
ama doğru düzgün 1 site yapmak varken, neden 5-10 siteye ihtiyaç duyuyorsunuz ki?
5-10 siteyle uğraşmak çok daha fazla efor gerektiriyor. Tüm bu eforu 1 siteye uygularsanız sonuçlar çok daha iyi olacaktır. E tabi yönetmeside bir okadar kolay...
sizin yerinizde olsa 1 tane sitede toplardım herşeyi. Ve tüm eforumuda bu sitede harcardım.
Emin olun çok daha temiz ve güzel bir iş çıkar. Keza ziyaretçi açısından da faydalı olur.
E bu durumda belki kısa dönemde değil ama uzun dönemde de siz karlı çıkarsınız...
Tabi dediğim gibi hangi amaçla 10 site açtınız bilmiyorum. Tamamen şahsi düşüncemdir bunlar.
Haklısınız tek site açıp o konularına göre yazı yazmak daha kolaydır.Lakin şöyle düşündüm ben girdiğim alan rekabeti yüksek ,saldırının çok olduğu alan.O yüzden bende film siteleri gibi 1 sitede 200 k elde edip çökmektense her siteden 40 k hit elde edip,başarılı olanlarla devam etmek istiyorum.