• 13-11-2013, 20:26:53
    #1
    Merhaba,

    Bugün 4 arkadaş durup dururken özel mesaj attılar ve imzamı çok beğendiklerini söylediler. Onlara buradan teşekkür ediyorum. Takip ettikleri için de ayrıca teşekkür sunuyorum. Nasıl olsa konu açmak beleş.

    @halowen;
    @mechulkalan;

    Kendilerini ifşa etme gereği duydum kuru kuru olmaz teşekkür konusu.
    Diğer 2 arkadaşın resimlerini ve nicklerini unuttum kendilerini hatırlatırlarsa onlara da teşekkür edeyim.





    Ayrıca hazır teşekkür konusu açmışken;
    @Aslan; Twitter işlemi için.
    @EnsarGunel; Twitter işlemi için.
    @bipixel; Devamlı durumlarımı beğendiği için ve kankim olduğu için (facebook)
    @Chiwi; Gurur duyduğum kişilik.
    @EftalBulut; Adamın hammaddesi.
    @Gurkqn; Sözün bittiği nokta. Adam kelimesi en çok yakışan kişi. Abi kardeşiz.
    @Kadirli; Adamın hammaddesi. Devamlı telefonlaştığımız ve sohbet ettiğimiz kankim.
    @Feyyaz; Adamların hası.
    @Ozsoy05; Adamın karekökü.
    @PBacklink; Dün ki nacizane davranışından ötürü.
    Misafir; Bugün beni arayıp hal hatır sorduğundan ötürü.
    @Ekpyrosis; Ali abi de zor zaman da yanımda olduğu için.

    Teşekkürlerimi sunarım. Daha yüzlercesi de var ancak özür diliyorum ekleyemediklerimden.


    Saygılar.
  • 13-11-2013, 20:28:26
    #2
    Ben de sana teşekkür ederim iyi bir arkadaş ve muhabbet etmesini bildiğin için
  • 13-11-2013, 20:34:22
    #3
    :d:d:d
  • 13-11-2013, 20:38:39
    #4
    Ben yazsam bizim kekolar mahallede avare oynarken mani yaparlar bunu Bu arada imza güzelmiş gerçektende.
  • 13-11-2013, 20:48:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    @sio ayıp ettin güzel olan her şeyi beğeniriz .

    @EftalBulut cs oynamayı biliyorsan seninle kapışalım :O .
  • 13-11-2013, 20:49:37
    #6
    Kanki kop gel cs13.mygame bekliyoruz.
  • 13-11-2013, 20:50:39
    #7
    sanki sadece bugun aradik olm
  • 13-11-2013, 20:51:45
    #8
    Allah aşkına aradığın süreleri söylesene.
    Hep biz arıyoruz kanka.
  • 13-11-2013, 20:57:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cs.webmastercs.com gel oynayalım :9
    Özelden ts3 ip filan atta öyle yapalım . Yoksa böyle olmaz ki . Normalde Türkiye serverlarında fazla oynamam. ESL Kasıyorum genellikle .