Bugün 4 arkadaş durup dururken özel mesaj attılar ve imzamı çok beğendiklerini söylediler. Onlara buradan teşekkür ediyorum. Takip ettikleri için de ayrıca teşekkür sunuyorum. Nasıl olsa konu açmak beleş.

@halowen;
@mechulkalan;
Kendilerini ifşa etme gereği duydum kuru kuru olmaz teşekkür konusu.

Diğer 2 arkadaşın resimlerini ve nicklerini unuttum kendilerini hatırlatırlarsa onlara da teşekkür edeyim.



Ayrıca hazır teşekkür konusu açmışken;
@Aslan; Twitter işlemi için.
@EnsarGunel; Twitter işlemi için.
@bipixel; Devamlı durumlarımı beğendiği için ve kankim olduğu için (facebook)
@Chiwi; Gurur duyduğum kişilik.
@EftalBulut; Adamın hammaddesi.

@Gurkqn; Sözün bittiği nokta. Adam kelimesi en çok yakışan kişi.
Abi kardeşiz. @Kadirli; Adamın hammaddesi. Devamlı telefonlaştığımız ve sohbet ettiğimiz kankim.

@Feyyaz; Adamların hası.
@Ozsoy05; Adamın karekökü.
@PBacklink; Dün ki nacizane davranışından ötürü.

Misafir; Bugün beni arayıp hal hatır sorduğundan ötürü.

@Ekpyrosis; Ali abi de zor zaman da yanımda olduğu için.

Teşekkürlerimi sunarım. Daha yüzlercesi de var ancak özür diliyorum ekleyemediklerimden.

Saygılar.