EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cs.webmastercs.com gel oynayalım :9
Özelden ts3 ip filan atta öyle yapalım . Yoksa böyle olmaz ki . Normalde Türkiye serverlarında fazla oynamam. ESL Kasıyorum genellikle .