Konu
Beni takip edip, imzamı dile getiren arkadaşlara teşekkürüm var.
13-11-2013, 20:38:39
#4
YusufKISA
Ben yazsam bizim kekolar mahallede avare oynarken mani yaparlar bunu
Bu arada imza güzelmiş gerçektende.