• 13-01-2011, 21:21:38
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,
    15 ay normal hayata ara veriyorum. Bu gece birliğime katılmak için yola çıkacağım. ALLAHa emanet olun, Hakkınızı helal edin.

    Acemi birliğim: Kütahya Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı
  • 13-01-2011, 21:22:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Allah yardımcın olsun gardaş kazasız belasız gidip gelirsin inşallah
  • 13-01-2011, 21:22:45
    #3
    Misafir
    allah yardıncınız olsun.
  • 13-01-2011, 21:23:09
    #4
    Hayırlı tezkereler
  • 13-01-2011, 21:23:39
    #5
    Abim kütahyada yapmıştı, sakın korkma ASKER , kütahya doğuya yollamıyor..

    Abim kütahyadan, şileye eğitim için gitmişti sonrada konyada yapmıştı..

    Allah yar ve yardımcın olsun..
  • 13-01-2011, 21:35:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı tezkereler.
  • 13-01-2011, 21:37:40
    #7
    Hayırlı teskereler Pasaj .
  • 13-01-2011, 22:09:38
    #8
    Hayırlı tezkereler..
    Benim bir arkadaşımında acemi birliği burasıydı.35 gün yapmıştı.Ve şuan İstanbul'da askerliğini yapıyor.
  • 13-01-2011, 22:10:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Helal olsun kardeşim.

    Hayırlı Teskereler.