Konu
Askere Gidiyorum. Hoşcakalın.
13-01-2011, 21:23:39
#5
Misafir
Abim kütahyada yapmıştı, sakın korkma ASKER
, kütahya doğuya yollamıyor..
Abim kütahyadan, şileye eğitim için gitmişti sonrada konyada yapmıştı..
Allah yar ve yardımcın olsun..