Konu
Askere Gidiyorum. Hoşcakalın.
13-01-2011, 22:09:38
#8
ncetin
Hayırlı tezkereler..
Benim bir arkadaşımında acemi birliği burasıydı.35 gün yapmıştı.Ve şuan İstanbul'da askerliğini yapıyor.