• 20-09-2013, 19:02:14
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Google'ın logosunda değişikliğe gideceğini kısa süre önce duyurmuştu.
    Karşınızda yeni arayüz;



    Arayüz kısa süreliğine aktif edilmişti, şu anda inaktif.
    Kısa süre sonra kalıcı olacağını düşünüyoruz.

    Görüşleriniz nedir?
  • 20-09-2013, 19:03:08
    #2
    çok bi değişiklik yok çoğu kişi anlamıcaktır bile
  • 20-09-2013, 19:03:13
    #3
    Metro iyidir
  • 20-09-2013, 19:56:39
    #4
    daha iyi olmuş
  • 20-09-2013, 20:13:56
    #5
    @gangan Sağ bölümde uyarı veriyor anlamamak mümkün değil.


    Benim için fark yok her türlü kullanıyorum
  • 20-09-2013, 20:18:06
    #6
    Bende neden değişmedi bu haylen eski görünüm var
  • 20-09-2013, 20:54:00
    #7
    fark nerde onuda söyleseniz?
  • 20-09-2013, 20:55:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Şu anda tekrardan aktif.
  • 20-09-2013, 20:58:59
    #9
    googlea ilk tanıstığımda altavista yahoo falan vardı oraları kullanıyorduk; ne kadar dandik bir site demiştm ne kadar kötü logo yapmıslar

    adamlar internetin sahibioldular kısmet işte;

    demekki arkadaşlar tasarım değil işlevi önemli