Google'ın logosunda değişikliğe gideceğini kısa süre önce duyurmuştu.
Karşınızda yeni arayüz;



Arayüz kısa süreliğine aktif edilmişti, şu anda inaktif.
Kısa süre sonra kalıcı olacağını düşünüyoruz.

Görüşleriniz nedir?