googlea ilk tanıstığımda altavista yahoo falan vardı oraları kullanıyorduk; ne kadar dandik bir site demiştm ne kadar kötü logo yapmıslar

adamlar internetin sahibioldular kısmet işte;

demekki arkadaşlar tasarım değil işlevi önemli