• 12-08-2013, 14:34:35
    #1
    ...
  • 12-08-2013, 14:51:39
    #2
    hayırlı olsun böyle şeyler var mı ? http://yuceltoluyag.blogspot.com/201...sosyallik.html
    • Karyotip
    • Antocio
    • ProFx
    Karyotip, Antocio ve ProFx bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 12-08-2013, 14:53:07
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun böyle şeyler var mı ? http://yuceltoluyag.blogspot.com/201...sosyallik.html
    O kadar asosyal değilim
  • 12-08-2013, 14:53:21
    #4
    Tema güzelmiş

    Başarılar hocam..
  • 12-08-2013, 14:56:36
    #5
    KursunAsker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema güzelmiş

    Başarılar hocam..
    Teşekkürler hocam
  • 12-08-2013, 14:57:48
    #6
    İçerik teknoloji olmuş fakat kişisel yazmanız daha iyi olur düşüncesindeyim.3 konu girilmiş bir bloga da eleştiri yapmak doğru olmaz.
    Alıntı
    ASosyalliğin üst düzeylerinde yaşayan bir insan
    Bu arada asosyal olmak iyi değildir acilen çözüm bulmalısınız.
  • 12-08-2013, 14:59:22
    #7
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçerik teknoloji olmuş fakat kişisel yazmanız daha iyi olur düşüncesindeyim.3 konu girilmiş bir bloga da eleştiri yapmak doğru olmaz.

    Bu arada asosyal olmak iyi değildir acilen çözüm bulmalısınız.
    Sitenin içeriği teknoloji ve kişisel olacak.

    Ayrıca orada belirtmek istediğim farklı bir şeydi birazdan düzenleyecem uzun bir süre gerçek yazıyı yazmayacam
  • 14-08-2013, 15:51:39
    #8
    Güncel.
  • 14-08-2013, 23:55:55
    #9
    Grafik olarak benim gözüme hitap eden bir siteniz var. Başarılarınızın devamını dilerim. Yorum atamadım kusura bakmayın sitenize ama buraya yorum attım umarım kabul olur.

    Başarılar tekrar.