İçerik teknoloji olmuş fakat kişisel yazmanız daha iyi olur düşüncesindeyim.3 konu girilmiş bir bloga da eleştiri yapmak doğru olmaz.
Alıntı
ASosyalliğin üst düzeylerinde yaşayan bir insan
Bu arada asosyal olmak iyi değildir acilen çözüm bulmalısınız.