İçerik teknoloji olmuş fakat kişisel yazmanız daha iyi olur düşüncesindeyim.3 konu girilmiş bir bloga da eleştiri yapmak doğru olmaz.
Bu arada asosyal olmak iyi değildir acilen çözüm bulmalısınız.
Sitenin içeriği teknoloji ve kişisel olacak.
Ayrıca orada belirtmek istediğim farklı bir şeydi birazdan düzenleyecem uzun bir süre gerçek yazıyı yazmayacam