• 10-07-2013, 21:47:05
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    46 tl
    Bersan çekil aradan 50 TL. Kim gaza getirdi *** beni ??
  • 10-07-2013, 21:48:02
    #29
    dumanfanclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bersan çekil aradan 50 TL. Kim gaza getirdi *** beni ??


    bu fotolarla olmaz CAN'ım.

    51
  • 10-07-2013, 21:49:29
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bu fotolarla olmaz CAN'ım.

    51

    Şu olur mu ? 55 TL
  • 10-07-2013, 21:51:56
    #31
    dumanfanclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu olur mu ? 55 TL
    Sana güzel bir fotoğraf eklerdimde banlanmayayım 55,01 TL
  • 10-07-2013, 21:52:20
    #32
    Üyeliği durduruldu
    broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana güzel bir fotoğraf eklerdimde banlanmayayım :d 55,01 tl
    60 tl . Bu arada satıcıya bir sorum var bende zippo sattım. 1 sınıfı replikalarını gg ' de satıyorlar orjinal diye. Çakmağı çaktığımda çınn diye sesi gelmesi lazım.
  • 10-07-2013, 22:08:25
    #33
    dumanfanclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 tl . Bu arada satıcıya bir sorum var bende zippo sattım. 1 sınıfı replikalarını gg ' de satıyorlar orjinal diye. Çakmağı çaktığımda çınn diye sesi gelmesi lazım.
    Arkadaşdan 1 hafta kdr evvel Zippo Almıştım. Videosunu S3'ile çektim Video upload Sitesi sölersen. Atayım izle.sesini

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:08:25 -->-> Daha önceki mesaj 22:05:03 --

    dumanfanclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 tl . Bu arada satıcıya bir sorum var bende zippo sattım. 1 sınıfı replikalarını gg ' de satıyorlar orjinal diye. Çakmağı çaktığımda çınn diye sesi gelmesi lazım.
    Buyur.indir. http://dosya.co/download.php?id=51DDB10E1
    şimdi çektim
  • 10-07-2013, 22:09:10
    #34
    Üyeliği durduruldu
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşdan 1 hafta kdr evvel Zippo Almıştım. Videosunu S3'ile çektim Video upload Sitesi sölersen. Atayım izle.sesini

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:08:25 -->-> Daha önceki mesaj 22:05:03 --



    Buyur.indir. http://dosya.co/download.php?id=51DDB10E1
    şimdi çektim
    Hocam zahmet etmişsin sağol.
  • 10-07-2013, 22:30:52
    #35
    Kurumsal PLUS
    dumanfanclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 tl . Bu arada satıcıya bir sorum var bende zippo sattım. 1 sınıfı replikalarını gg ' de satıyorlar orjinal diye. Çakmağı çaktığımda çınn diye sesi gelmesi lazım.
    Kesinlikle orijinal ürünüdür istediğiniz tobaccoshop veya Zippo bayisinden onaylatabilirsiniz. Turuncu güvenlik bandı ve garanti belgesi ile yollanır. Dilediğiniz testi yapabilirsiniz, özellikle çınnn testi )
  • 10-07-2013, 22:34:31
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Çakmak tarafımca alınmıştır.