broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana güzel bir fotoğraf eklerdimde banlanmayayım :d 55,01 tl
60 tl . Bu arada satıcıya bir sorum var bende zippo sattım. 1 sınıfı replikalarını gg ' de satıyorlar orjinal diye. Çakmağı çaktığımda çınn diye sesi gelmesi lazım.