dumanfanclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60 tl . Bu arada satıcıya bir sorum var bende zippo sattım. 1 sınıfı replikalarını gg ' de satıyorlar orjinal diye. Çakmağı çaktığımda çınn diye sesi gelmesi lazım.
Arkadaşdan 1 hafta kdr evvel Zippo Almıştım. Videosunu S3'ile çektim Video upload Sitesi sölersen. Atayım izle.sesini

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:08:25 -->-> Daha önceki mesaj 22:05:03 --

dumanfanclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60 tl . Bu arada satıcıya bir sorum var bende zippo sattım. 1 sınıfı replikalarını gg ' de satıyorlar orjinal diye. Çakmağı çaktığımda çınn diye sesi gelmesi lazım.
Buyur.indir. http://dosya.co/download.php?id=51DDB10E1
şimdi çektim