Öneri: R10 Android Uygulaması Olsa?
29
●1.932
- 29-06-2013, 17:26:02Tapatalk uygulamasını kullanmışmıydın ?elzemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2013, 17:27:43taptalk ücretli degilmi ?irfanbostanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2013, 17:28:22nerden indirebiliyoruz hocam? ayrıca android telde çalısıyor mu?emrahaksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2013, 17:36:32Googleplay dan indirebilirsin android destekliyor ücret olarak 3 $ olması lazım tam hatırlamıyorum girip bakabilirsinelzemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2013, 19:59:06link atabilme şansınız var mı bulamadım galibaemrahaksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2013, 20:00:14Üyeliği durdurulduhttps://play.google.com/store/apps/d...=search_result ben bunu kullanıyorum ve çok memnunum