• 29-06-2013, 17:23:48
    #1
    sürekli pc basında olamiyoruz ama sürekli r10 da işimiz oluyor. Acaba r10 android uygulaması olsa ne güzel olurdu?
  • 29-06-2013, 17:26:02
    #2
    elzemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürekli pc basında olamiyoruz ama sürekli r10 da işimiz oluyor. Acaba r10 android uygulaması olsa ne güzel olurdu?
    Tapatalk uygulamasını kullanmışmıydın ?
  • 29-06-2013, 17:26:44
    #3
    Ben Tapatalk 2 kullanıyorum gayet de memnunum
  • 29-06-2013, 17:27:23
    #4
    Tapatalk fazlasiyla yetiyor
  • 29-06-2013, 17:27:43
    #5
    irfanbostanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Tapatalk 2 kullanıyorum gayet de memnunum
    taptalk ücretli degilmi ?
  • 29-06-2013, 17:28:22
    #6
    emrahaksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tapatalk uygulamasını kullanmışmıydın ?
    nerden indirebiliyoruz hocam? ayrıca android telde çalısıyor mu?
  • 29-06-2013, 17:36:32
    #7
    elzemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden indirebiliyoruz hocam? ayrıca android telde çalısıyor mu?
    Googleplay dan indirebilirsin android destekliyor ücret olarak 3 $ olması lazım tam hatırlamıyorum girip bakabilirsin
  • 29-06-2013, 19:59:06
    #8
    emrahaksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Googleplay dan indirebilirsin android destekliyor ücret olarak 3 $ olması lazım tam hatırlamıyorum girip bakabilirsin
    link atabilme şansınız var mı bulamadım galiba
  • 29-06-2013, 20:00:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    https://play.google.com/store/apps/d...=search_result ben bunu kullanıyorum ve çok memnunum