Konu
Öneri: R10 Android Uygulaması Olsa?
29-06-2013, 17:26:02
#2
emrahaksoy
elzemi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sürekli pc basında olamiyoruz ama sürekli r10 da işimiz oluyor. Acaba r10 android uygulaması olsa ne güzel olurdu?
Tapatalk uygulamasını kullanmışmıydın ?