Konu
Öneri: R10 Android Uygulaması Olsa?
29-06-2013, 17:28:22
#6
elzemi
emrahaksoy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tapatalk uygulamasını kullanmışmıydın ?
nerden indirebiliyoruz hocam? ayrıca android telde çalısıyor mu?