Merhabalar...Ad*lt site açmayı düşünüyorum.Türkiye'de ad*lt içerik paylaşımı yasak bilindiği gibi.Malum bizde türkiye'de yaşıyoruz.Hukuken başımın ağrımaması için ne tür bir yol izlemeliyim?
*Host ipsi yurt dışı olsa
*Domain yurt dışı firmada kayıtlı olsa
*Bilgileri yabancı ülkede yaşıyormuşum gibi göstersem
*Site dili ingilizce olsa
Yine türkiyede suç işlemiş sayılırmıyım?
Ad*lt Site açmayı düşünüyorum..
18
●1.410
- 21-05-2013, 19:20:43Üyeliği durdurulduMesele o değil ki türkiye firmasından domain alıyorsan büyük bir ihtimal türkiyede ikamet ediyorsundur.Türkiyede de ad*lt içerik paylaşımı yasak olduğu için domain bilgilerinden ulaşabilirler ama yabancı firma olursa yurt dışında ikamet ediyormuşuz gibi gösterirsek en fazla Tib engeller siteyi diye düşünüyorum
- 21-05-2013, 20:13:47senin içerik eklediğin her saat dakika saniye salise zaten kayıt altında sen istediğin kadar yurt dışın serverda barındır yurt dışı domain firmalarıyla çalış yada yabancı içerik koy, içeriğinde hayvan zornosu,çocuk zornosu varsa eliyle koymuş gibi zaten bulurlar. İçeriğe dikkat et. Ve şunuda unutma ***** sigara gibidir başlarsan bırakması zordur.İlk başta güzel tat verir ( para kazandırır ) sonra hep aynı tadı almayı çalışırsın ..
- 21-05-2013, 20:18:12Üyeliği durduruldutürk,gizli çekim,ifşa,hayvan,c0cuq, vs çekimler olmasın.
video açıklamalarında filan dikkat et isim filan olmasın
etiketleri sürekli kontrol et.
bu üstte belirttiğim çekimlerle beraber etiketlerde de gelebiliyor.
botlar var onlarla bilinen büyük sitelerden amerikan ve avrupa kaynaklı film şirketlerinin çektiği videoları eklesen en fazla tib kapatır siteni br sorun olmaz