Merhabalar...Ad*lt site açmayı düşünüyorum.Türkiye'de ad*lt içerik paylaşımı yasak bilindiği gibi.Malum bizde türkiye'de yaşıyoruz.Hukuken başımın ağrımaması için ne tür bir yol izlemeliyim?
*Host ipsi yurt dışı olsa
*Domain yurt dışı firmada kayıtlı olsa
*Bilgileri yabancı ülkede yaşıyormuşum gibi göstersem
*Site dili ingilizce olsa
Yine türkiyede suç işlemiş sayılırmıyım?