Konu
Ad*lt Site açmayı düşünüyorum..
21-05-2013, 19:17:41
#2
foxfire
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
*Domain yurt dışı firmada kayıtlı olsa
Domain zaten yurt dışından alınmıyormu Türk firmalar sadece aracı kurum diye biliyorum bence sorun olmaz domain konusunda